کارکنان هتل پارس مشهد آموزش زبان انگليسي مي‏بينند

2013-01-15

کارکنان قسمت‏هاي مختلف هتل پارس مشهد به رغم آشنايي کامل با زبان انگليسي، به مدت دو سال آموزش زبان انگليسي مي‏بينند.

مديرعامل هتل پارس مشهد با بيان اين خبر گفت : اين دوره آموزشي با همکاري کانون زبان ايران براي 50 نفر از کارکنان قسمت‏هايي که بيشترين برخورد را با مهمان دارند مانند فرانت آفيس، غذا و نوشابه، صندوق‏ها، روم سرويس و خانه‏داري برگزار مي‏شود.

«رحيم رحيمي» افزايش خدمات تفريحي در مجموعه آبي هتل پارس مشهد را از ديگر اقدامات جديد در اين هتل خواند و بيان کرد: با توجه به اينکه مجموعه آبي هتل پارس مشهد يکي از بهترين مجموعه‏هاي آبي کشور و استان است و طرفداران خاص خودش را دارد، به زودي خدمات آن افزايش مي يابد.

وي مجموعه آبي هتل پارس مشهد را شامل استخر، سوناي بخار، جکوزي، حوضچه آب سرد و حوضچه کودکان خواند و افزود: اين مجموعه با افزودن انواع ماساژ درماني، خدمات رايگان خود را به مهمانان افزايش مي‏دهد.

خدمات اين هتل نيز بسيار گسترده و شامل رستوران، کافي شاپ، 8 سالن برگزاري همايش، آمفي تئاتر ،مرکز خريد، يکي بزرگترين و زيباترين لابي هاي کشور، کلوپ ورزشي( مجموعه آبي، سالن بدن سازي، اسکواش، بيليارد، زمين تنيس، استخر، اسپا)است.

مدير هتل پارس مشهد در ادامه از استقرار برندهاي معروف 18 صنف مرتبط با حوزه گردشگري در مجموعه تجاري اين هتل خبر داد و بيان کرد: با توجه به اينکه در طرح توسعه لابي هتل در طبقه منفي يک، ايجاد يک مرکز تجاري پيش بيني شده بود، به زودي اين مرکز در فضايي بالغ بر 1500 مترمربع راه‏اندازي شده و اصناف خوش نام و معتبر در آن مستقر مي‏شوند.

وي همچنين از استانداردسازي تمام بخش‏هاي اين هتل خبر داد و گفت: به دنبال هماهنگي‏هاي صورت گرفته با اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، به زودي عوامل تطبيق استاداردسازي مراکز گردشگري در اين هتل مستقر مي‏شوند .

«رحيمي» که سابقه بيست و سه ساله در مديريت مراکز مختلف گردشگري را در کارنامه خود دارد، تصريح کرد: اگرچه خدمات مختلف هتل پارس مشهد روز به روز در حال گسترش است ولي همواره منش ميهمان نوازي در اين هتل از اهميت بالايي برخوردار است.

خاطر نشان مي‏شود، امروزه اکثر هتل‏ها در فضاهايي محدود ايجاد مي‏شوند حال آنکه هتل پارس مشهد در بهترين منطقه اين شهر و در زميني بالغ بر 5 هکتار و 41 هزارمتر زيربنا ايجاد شده است و به رغم اينکه در سال‏هاي اخير اکثر هتل‏ها با مشکلات کمبود نقدينگي و تعديل پرسنل مواجه بوده‏اند اين هتل نه تنها کاهش پرسنل نداشته بلکه افزايش نيز داشته است و با درصد بالايي از اشغال به زائران خدمات مي‏دهد.